Ny kurs

Nu ges en kurs för Förarintyg. Titta under kurser.

Årsmöte 2 april kl 10.00 i klubbhuset.

Motioner skall vara styrelsen tillhanda senast 16 mars.

Vi bjuder på fika!

Årets båtklubb 2017

Svenska båtunionen, SBU, har utsett  Grundsunds Båtklubb till årets båtklubb i Sverige 2017.

Utnämningen kommer att ske  på Båtmässan i Göteborg lördagen den  3 februari  kl 11.00 på stora scenen.

Vi hoppas att så många medlemmar som möjligt kommer dit  och är med  om denna fina utnämning på plats.

Båtklubben kommer att bjuda på en bussresa denna dag från Grundsund  med avfärd kl. 8.00. Eftersom det finns begränsat antal platser är det föranmälan och först till kvarn som gäller. Hemresa sker ca kl 16.00.

I senaste numret av tidningen Båtliv finns ett erbjudande att  2 går till priset av en person på Båtmässan.

Kom och visa ditt stöd för din båtklubb årets båtklubb 2017!

Anmälan bussresa sker t ill Kjell Göthesson, kjell.gothesson@gmail.com, 0722-022622.

Årsmöte är den på annandag påsk dvs 2 april kl 10.00 i klubbhuset,

Vi bjuder på fika.

Städdag sker den 28 april med start kl 09.00. Samling vid klubbhuset

Vi bjuder på fika.

Vi saknar många e-post adresser till medlemmar.

Vi behöver dessa så vi enkelt kan nå alla medlemmar med vad som är aktuellt och erbjudanden. Meddela er e-post adress till Kjell Göthesson. Se nedan.

Bokning av klubbhuset

Sker hos