Klubbhuset

Klubbhuset har ett fint läge i yttre delen av Grundsunds hamn och ligger granne med Pelles. Om du är medlem i Grundsunds båtklubb får du hyra klubbhuset för olika aktiviteter.

Klubbhuset rymmer 40 personer sittande och fungerar alldeles utmärkt för konferens- och kursverksamhet. Det finns glas och porslin för 40 personer.

Vill du ha privat tillställning, så går det lika bra. OBS! Vi tillåter ingen övernattning i klubbhuset! Hämta och läs våra ordningsregler

Priser 2019

Lågsäsong: 1 januari - 30 april, 1 oktober - 31 december

Fredag, lördag, söndag, helgdag samt "aftnar" (dag före helgdag) 500 kronor.
Måndag-torsdag 300 kronor

Högsäsong: 1 maj - 30 september

Fredag, lördag, söndag, helgdag samt "aftnar" (dag före helgdag) 1000 kronor.

Måndag - torsdag 600 kronor.

Hyra för icke medlem eller företag tillkommer en kostnad på 500,00 kr vid varje tillfälle.

Bokning sker hos Ulf Knutsson, ulf.knutsson@icloud.com  0705-667662.

Renovering av klubbhuset är klar

Under 2016 och 2017 har vi nyrenoverat klubbhuset. Bla har vi målat om, lagt in nytt  golv och bytt ut köket.

Bild på köket
Nyrenoverat kök

Vår fina bardisk

Allt arbete i klubbhuset sker helt ideellt. Varje arbetsinsats är av stort värde och Du kan kontakta Styrelsen, om du vill vara med i gänget som snickrar och målar. Det finns mycket kvar att göra!